×
نام و نام خانوادگی
بازخوانی ...
تاریخ : 1389/1/22
خدمات کنسرسیوم
از کتابدار بپرس
یک کارشناس به صورت آن‌لاین به سوالات تخصصی کاربران در زمینه نحوه دسترسی به اطلاعات، به صورت آن‌لاین پاسخ می‌دهد.

ساعت پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16 – پنج شنبه 8 الی12

در ساعت‌های دیگر، روز‌های جمعه و تعطيلات رسمی شما می‌توانيد سوالات خود را به صورت آف‌لاين مطرح كنيد.
 برای پرسیدن سوالات خود به صورت آن‌لاین مراحل زیر را دنبال کنید.
1. در صفحه اصلی بر روی آیکون «از کتابدار بپرس» کلیک کنید. در صفحه‌ای که پایین صفحه باز می‌شود نام خود را وارد کنید و «ثبت» را بزنید.

از کتابدار بپرس
 
2. سپس شما می‌توانید در این صفحه سوالات خود را بپرسید و به صورت آن‌لاین پاسخ را دریافت کنید.
 
از کتابدار بپرس
 

سیستم سفارش دیجیتال سازی

برخی از مدارک، با توجه به قوانین کپی رایت قابل به ارائه رایگان یا فروش به صورت کامل نیستند. در این موارد، کاربر صفحات اول (اغلب فهرست) شیء دیجیتال مورد نظر خود را مشاهده کرده، با پرداخت هزینه اسکن و اعلام صفحات مورد نیاز خود، شیء دیجیتال سفارش خود را دریافت می کند. در این سیستم، کنسرسیوم پس از دریافت سفارش، صاحب محتوا را مطلع می کند تا اسکن و دیجیتال سازی را انجام دهد و برای کاربر ارسال کند.

سیستم فروش

امکان خرید مقالات و محتوایی که صاحب محتوا به صورت شیء دیجیتال کامل برای فروش ارائه می کند را به کاربران می دهد.

خدمات مربوط به فعالیت های مالی مرتبط با صاحب محتوا

صاحب محتوا در سیستم کنسرسیوم، مختار است محتوای خود را به هر قیمتی که مایل است ارائه کند. کنسرسیوم با نگهداری دقیق اطلاعات مالی مربوط به هر خرید، اطلاعات مالی هر صاحب محتوا را در لحظه نگه داری می کند. در پایان هر دوره دو ماهه، کنسرسیوم پس از کسر 20% هزینه نگهداری از فروش صاحب محتوا باقی مانده آن را به حساب وی واریز می کند.

ایجاد، به روز رسانی و نگهداری سیستم دسترسی و پایگاه اینترنتی کنسرسیوم

کنسرسیوم با ایجاد سیستم پایگاه اینترنتی و پایگاه داده ها، تا کنون توانسته است خدمات بسیاری به کاربران ارائه کند. بررسی نظرات کاربران و تائید آن ها، پاسخگویی به تماس های کاربران، به روز رسانی سیستم، رفع اشکالات و مسائل سیستم کنسرسیوم نیز هر روز انجام می شود تا کاربران و صاحبان محتوا تجربه ای مناسب از خدمات داشته باشند.

نوشته شده توسط : سرپرست سایت

تست